Prawdopodobnie zabrzmi to nieskromnie, ale z tego odcinka jestem naprawdę dumna. Tytuł trochę przewrotny, choć na dobrą sprawę w dużej mierze oddaje sens naszej rozmowy.

By wyjść naprzeciw potrzebom klientów nie tylko trzeba rozpoznać te potrzeby, ale by je zaspokoić w świecie online trzeba zrozumieć ten świat jak działa.

Karolina Kłujszo marekting manager portalu nieruchomosci-online.pl mówi, że ona wraz ze swoim zespołem tak naprawdę zajmuje się budowaniem „improvment-ów” ciągłych ulepszeń po to by klientom było łatwiej znaleźć to czego poszukuje. Jednak by coś ulepszać naprawdę trzeba wiedzieć jak to robić, by nie pogorszyć sytuacji!

Nasza rozmowa płynie przez meandry zachowań klientów na portalu nieruchomosci-online.pl, po tak zwaną użyteczność ogłoszeń i kończy się na podsumowaniu rynku nieruchomości w okresie ostatnich dwóch lat oczami portalu.

Dużo liczb i danych, ale wszystkie są fascynujące, bo pozwalają zrozumieć to co często jest niezrozumiałe – zachowanie klientów.

Słowa klucze, opisy, ceny, zdjęcia, check boxy to wszystko ma znaczenie, aby Twoja oferta nie została pominięta na liście wyświetleń. Odpowiednie wprowadzenie oferty daje Ci na wstępie naturalne pozycjonowanie na portalu. Jeżeli chcesz zrozumieć jak to działa koniecznie posłuchaj tego wywiadu!

PS.

Jeżeli zgubisz się w liczbach pobierz pdf ze wszystkimi danymi, o których mówimy.

PDF możesz pobrać tutaj:
www.ruszamynieruchomosci.pl/rn48

Music by audionautix.com