90% klientów szuka ogłoszeń nieruchomości w internecie.

Sprzedaż mieszkania bez ogłoszeń w sieci należy już do rzadkości i zazwyczaj dzieje się w wąskich kręgach znajomych i rodziny.

Rynek ogłoszeń prasowych praktycznie nie istnieje.

Mamy erę internetu czy komuś się to podoba czy nie. Fakty są faktami i jeżeli planujesz sprzedaż lub wynajem nieruchomości nie możesz nie wiedzieć jak przygotować dobrą ofertę na miarę naszych czasów.

Do rozmowy zaprosiłam Krzysztofa Kowalkowskiego, który to od wielu lat pracuje w branży ogłoszeń, a obecnie pracuje w gratka.pl jako Brand Manager kategorii nieruchomości. Wspólnie poruszamy wiele kwestii dotyczących ogłoszeń, ale przede wszystkim z rozmowy dowiesz się:

– Jak przygotować ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości by przyciągnęło dużą rzeszę potencjalnych klientów?
– Dlaczego ważne jest pozycjonowanie ofert i ile to kosztuje?
– Co to jest marketing nieruchomości?
– Czy warto korzystać ze stron do masowej wysyłki ogłoszeń na portale?
– Na czym zależy dużym portalom i dlaczego wspierają pracę pośredników nieruchomości?
– Jaką role pełni zdjęcie/obraz w dzisiejszym świecie wirtualnych ogłoszeń?

Zapraszam do wysłuchania rozmowy.