Zajmuję się sprzedażą nieruchomości od wielu lat. Mam świadomość, że za granicą zupełnie standardową metodą sprzedaży nieruchomości jest robienie tzw. „Domów Otwartych” z ang. Open House. Jednak w Polsce ten zwyczaj wciąż i wciąż jeszcze raczkuje. Dlaczego? Sama do końca nie wiem… Publikuję ten odcinek z nadzieją, że wywoła on ciekawą dyskusję, która przyczyni się do rozpowszechnienia tego sprzedażowego zwyczaju.

Dom otwarty to bardzo skuteczne narzędzie sprzedaży. Wprowadzenia naszego „produktu” na rynek jakim jest sprzedawana nieruchomość. Niesie za sobą wiele zalet jak:

  • rozpowszechnienie informacji o sprzedaży wśród lokalnej społeczności;

  • umożliwienie obejrzenia nieruchomości zupełnie niezobowiązująco klientom;

  • zaproszenie do współpracy dla lokalnych pośredników;

  • przyśpieszenie decyzji u kupujących, którzy czują widzą, że nie są jedynymi chętnymi na tą nieruchomość;

  • oszczędność czasu i wyjeżdżonego paliwa na indywidualne prezentacje;

  • komfort prezentacji pięknie wysprzątanego i przygotowanego na tą okoliczność domu.

Mogłabym tych zalet wymieniać dużo więcej, jednak chcę zostawić Tobie przestrzeń do tego, by wyciągnąć własne wnioski w tym temacie.

Bardzo liczę na to, że podzielisz się swoimi doświadczeniami na temat organizowania Domów Otwartych. Być może zdradzisz mi swoje sposoby na efektywnie zorganizowane takie wydarzenie. A może masz ciekawą historię do opowiedzenia? Czekam na Twój komentarz razem z Dominiką będziemy monitorować i odpowiadać na wszystkie pytania.

Dodatkowo Dominika zgodziła się udostępnić swoją listę niezbędnych rzeczy do zabrania na dom otwarty. Możesz ją pobrać podając swojego maila w formularzu Pobierz Notatki.

Music by audionautix.com